2012/05/04

Gústame ler

A miña afición pola lectura empezou, cando en 1º da E.S.O, pola segunda avaliación, a profesora de Lingua Castelá, mandounos ler "Historia de un Segundo". Gustoume moito, aínda que é unha novela romántica, e a min gústanme máis as novelas de acción, aventuras ou de misterio.

Como non teño moito tempo, leo nos cambios de clase e ás veces antes de deitarme.


Para escoller un libro vou a biblioteca e collo algún que me recomendan, ou en ocasións déixanmos os compañeiros. Gústame ler os libros de un en un, porque se les varios á vez, non te enteras de nada. Para min, a lectura é unha forma de pasar o tempo, se che gusta un libro, o tempo pasa voando.

O último libro que lin foi "El Testamento Maya"de Steve Alten. Foi o libro que máis me gustou de todos. É moi interesante e engánchate dende o principio. Agora estou lendo "El Medallón del Arconte"de Anne Laure Bondoux, que tamén é longo, pero estame a gustar bastante.




Por Pablo Domínguez, 2º da ESO

No hay comentarios:

Publicar un comentario